Tuesday, November 24, 2009

antara AKU & PAD


PAD=Pak Ayob's Dancer..
Hasil usaha semua
ciptaan yang terbina dari titik peluh aku
dgn sokongan kwn2 yg xpernah hilang
thanx kwn2 4 all ur support
im really appreciate it
njoy sgt mnari
next yr las time ak mnari
so nh la mse nye aku wat yg trbaek
maju n bgun, nangis bersama PAD
email aku da anta kt semua agency
arap sangkut la even 1 pun
harapkn micet..mmg xsupportive
sedey..kalo ade 1000 org mcm tu
mmg xmaju la org melayu
saling khianat mngkhianati
hasad dengki..mcm garlic mum
xtau la mcm mne nk bhgia
hati busuk..adoi..asyik kne sumpah
wuteva it is
sem dpn doakan ak brjaye
ngan PAD and also my study...
insyaALLAh

petikan lagu teluk belangah..sgt suke lagu..xleh kire bape kali aku play
(next yr nk wat lgu nh!!) xcited sgt
"Puteri bertudung, bersopan santun,
menari zapin teluk belangah,
Budaya dijunjung di martabatkan,
supaya mashyur di sepanjang zaman."

No comments:

Post a Comment