Monday, January 18, 2010

haRAm!!!!


celakalah kamu wahai si gemok boroi. da lme aku xpuas hati nih...da la gemok..hati busuk, bau pun busuk...da lme aku bertahan ngan perangai ko hanjeng...wat pertama kalinye aku mempostkan kluaran yg penuh ngan carutan sbb aku xleh tahan lagi ngan perangai ko...pegi mampos la ko...ada aku kesah kalo ko mampos..lagi aku senang kot...lagi pun ko bkn sape pun...kalo lecturer aku mmg aku respect la even kdg2 aku tensen..tp still hormat sbb diorg la yg bagi ilmu kat aku..tp dgn hanjeng gemok mak hayam nih memang aku da xrespect langsung..ko propa jela..slalu senyum konon..padahal hati busuk..mcm busuk badan ko...badan mcm tong...adoi teruskanlah lakonan palsu ko..plastik!!!dengan anak2 buah ko aku da xkesah..aku xmau ckp da ngan korng..aku da xnk ade kaitan da ngan korang..korng sume xadil...aku da benci tgk muke korang..sume wat aku nyampah...aku da xthn..selama 3 tahun aku kat cni jatuh duduk same2...aku la try bangunkan korang dari xde..ade org nk hargai...ade org nk appreciate ape yg aku wat???ade org yg nk tolong bangunkn bdak2 nih???ado???non ado kan...hurm baek aku pg fokus kat studi aku...pasnih memang aku xnk amik tau da..aku xnk wat sekerat jaln..da siap kje aku pasni..aku da nk blah..n bayo balik duet2 yg aku utang kat sume..duet aku yg kne curi dengan freak hanjeng tuh...ala kat cni bleh la ko lpas pencuri hanjeng..kat akhirat aku tuntut sume!!!ko jage la pencuri hanjeng...aku akan retired segala..aku xnk amik peduli lagi...jgn cube nk backstab aku...skali korang wat..aku akan benci kat korang smpi bile2...hipokrit segala!!!!

No comments:

Post a Comment